maandag 17 juni 2013

Netheid in een pakje


Ik geef het toe: Het is bijlange niet zo milieuvriendelijk als ik wel zou willen en ze kosten ook wel een aardige duit.  Toch ben ik helemaal holderdebolder van poetsdoekjes.  Het is dan ook zó makkelijk: Je legt het pakje poetsdoekjes in je buurt en wanneer je iets vies en schmutzig hebt, dan tover je gewoon een doekje uit het pak, maakt in een wip schoon en keilt het vieze doekje in de vuilnisemmer.  Geen geklieder met water, geen stinkende schotelvodden, geen extra was.  Aaaaahhhh... Poetsdoekjes.





Alleen voor mijn pc had ik nog niets gevonden dat dit werkje voor me wou klaren.  Vandaag vond ik echter, zowel bij Colruyt als bij Delhaize, poetsdoekjes van Pledge: Electronics.  Je mag er zowat alle schermen mee schoonmaken en ze laten geen vieze strepen na.  Ik heb het getest, zowel op mijn touchscreen-smartphone als op mijn laptop.  Ze zien er beiden weer stralend uit.



P.S.: Nope, ik werd niet betaald door Pledge of wie dan ook voor deze post, noch ontvang ik enige andere vorm van vergoeding.  Wie dat graag tóch wilt doen, geef ik met plezier mijn bankrekeningnummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten